måndag 2 juli 2012

Fotrally.

Imorse läste jag tidningen vid frukosten, för en gångs skull...brukar alltid vara alldeles för stressad för att sitta ner och äta i lugn och ro. Jaja. Vad fick jag läsa om? FOTRALLY! Det är alltså en tävling som går ut på att alla deltagare ska gå och gå och gå tills de stupar av trötthet. Kände spontant att det lät som en sport för mig, ända tills jag läste att vinnaren hade gått i 50 och en halv timme, eller liknande. Det vore väl kanske inte det ultimata för mig, som i ett tidigare inlägg deklarerade att jag måste ha sju timmars sömn per natt. Skulle antagligen avlida på kuppen. Men fatta....50 och en halv timme...att GÅ i 50 och en halv timme. Då är man tamejtusan målmedveten! Jajajaja. Över och ut för idag.

1 kommentar:

  1. Oj, vad galet det låter! Fast jag gillar galet så om jag inte hade varit så lat hade det kanske passat=)

    SvaraRadera